Jordan

Ett x antal av mina vänner har tjatat om Jordan och jag vet inte vad han heter i efternamn.
Så tänkte kolla upp han eftersom jag har lite fritid över.
blev besviken ):

för det första, han låter verkligen som en tjej.
han sätter tonerna rätt, men ändå.
okej ska inte klaga på att han inte kommit in i målbrottet osv, men aså p12 musik näää.

för det andra så kommer han nog sjunga asbra om några år och hoppas han gör egen musik istället för äckliga covers!

för det tredje fattar jag inte hur flera år äldre tjejer kan vara askåta i honom, halå pedofiler?
han är ju typ bara tolv, högst.

så lite fina åsikter från mig, puss.



talangfull grabb, men gillar när man hör skillnad på om det är en kille eller tjej ;)
- not min smak :D

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: