mystery

tjena folket!
kom nyss hem från skolan , helt okej dag!
dock avslutades dagen med ett omprov i matte och det gick sämre än första gången jag gjorde det.
och jag kan ju inte träna på matte heller eftersom jag inte kan ett skit.

men skit samma nu,
visste ni att när jag fyller arton ska jag önska mig en tatuering i födelsedagspresent?
om folk protesterar önskar jag mig pengar istället , för jag ska tatuera mig, tror inte jag hinner ändra mig.
har redan bestämt mig för vilken, fast det kanske ändras med tiden?
tror dock inte det, har jag bestämt mig för något blir det oftast så.

i vilket fall så ska jag ha en drake på övre delen av ryggen, den ska sträcka ut vingarna över skulderbladen , alltså inte där det är hackigt utan över.
den ska vara fin o detaljerad, finns typ bara fula draktatueringar när man kollar sig omkring.
kommer kosta och göra ont som fan, men sånt kan jag ta ;)

ungefär såhär:



tror nog mest på den understa, blev helt jävla kär.
GE MIG NUUU. bara tre år kvar, tagg tagg.
å måste ha den.

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: