skriver av mig..


Jag har förändrats så jävla mycket det senaste året bara .
förut verkligen hatade jag mig själv, eller hata är inte rätt ord.
men jag var väldigt, väldigt osäker. Jag ville knappt gå ut för jag kände mig ful och tjock.
jag vågade knappt öppna käften, för jag tyckte att jag alltid hade fel vad jag än sa.
okej låter lite väl emo, men det är sanningen.
det värsta var nog hur jag alltid jämförde mig med alla andra, jag ville bara födas om på nytt.
födas till en snyggare kropp helt enkelt.
inget blev ju bättre av att min bebis blev sjuk och dog också, efter 6 år tillsammans.
ni anar inte hur tomt det blev efter att man haft en kompis som delat säng och funnits där för en i 6 år.

idag finns inte mycket av dedär kvar, för jag har helt enkelt vuxit upp och fattat att life can be a bitch!
så till er som känner som jag kände, bara fortsätt kämpa.
jag ville verkligen bara ge upp ibland men nu har ju allt lönat sig.

jag mår bra idag!
jag är lycklig och totalt oblyg haha, känner att jag klarar allt :)
gillar faktiskt att vara jag nu för tiden, fast jag inte är riktigt klok xd

men aa kände bara för att skriva av mig.

peace!




så klaga inte på mina ärr, vi har alla gjort skit vi ångrar.
och det förflutna är liksom det förflutna, och nu är nu :)

puss.

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: