åå -.-

Jag verkligen hatar blogg.se, ska byta när som helst. iiissh, irriterad nu också. var ju hos hästen idag, tog en promenad eftersom han är skadad som jag sagt. sen testade jag hacket som var för litet... så det blir avantia på måndag med Felicia. pannbandet passade dock och det var faktiskt väldigt snyggt på tränset! sen var det jobba i stallet, kasta ner hö, sopa osv.. Rätt kul ändå. Imorgon är jag ledig från pållen, det blir att sova ut och träffa någon/några roliga. sen har jag inte gjort så mke idag, kom hem vid sju ungefär och åkte då till affären för att sen se på melodifestivalen med familjen. kan ju säga att dead by april var lätt bäst. tagga till nästa vecka när ulrik är med :D kraam

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: