hej på er!

har nu varit på stan och tog också svängen förbi avantia.
glömde ju också att berätta om det jag köpte igår, så får göra det i detta inlägg!


Den gröna jackan är en vårjacka från New yorker, den kostade 319 kr.
Den marinblå tröjan kostade 199 på Gina.
USA linnet kostade också 199 på Gina.
BH:n är från Lindex och kostade 149 kr om jag minns rätt.



Linne 199 kr Gina
Vita jeans 199 kr Gina



Pannband till Thule, Avantia 120 kr
Earcuff m kors 30 kr på Glitter
Earcuff svart 30 kr Glitter
Earcuff silverkedja 30 kr Glitter
Rosa kors 30 kr Glitter
Crystal örhänge 50 kr Glitter
XO örhängen gratis från glitter xd
Armband 100 kr Cubus
Mascara Maxfactor 130 kr H&M



Tröja 199 kr Gina
BH/Topp 59 kr Gina




Köpte ju lite idag som ni ser, och har lite pengar kvar så det blir stan någon mer dag.
Nu ska jag smsa Frida och fråga om det är okej om jag kommer förbi imorgon, saknar ju Thulebebo!
Kram!

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: