jag följer med dig hem ikväll för jag vill inte vara själv.

Hej fina läsare!
Dagen har hitils varit super!
Har saknat Thulis som en dkghölklögh och det var riktigt kul att se pållen igen!
Först massa mys i stallet och sen en ridtur i paddocken där jag även hoppade!
Hoppade både Thule och Frosty, Frosty var inte så rolig vill jag lova.
Utan spö är han riktigt, riktigt sölig och det slutade med att han hoppade ett 80 hinder från nästan stillastående, vilket också slutade med att ena stigbygeln flög åt helvte ^w^
Nej Frosty är inte alls min sort av häst, fast han är sötelisöt.
Thule var jätteduktig, vart riktigt imponerad över honom. Eftersom han gått på travet i typ tretton år och bara hoppat småhinder på 40 - 50 centimeter, och nu det här? ;o
Hästen slutar verkligen aldrig att förvåna mig!
Blir förmodligen en 80 bana i sommar då när vi ska tävla!
Som ni ser hoppar han 80 cm utan problem , och ändå är underlaget snö?
Åhåh hästisen är grym <3


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: