horses

mina boys ! <3



grabbarna är mitt allt just nu.
speciellt thule.
när jag är med honom, sköter om honom eller tränar honom så blir jag glad.
även fast båda hästarna kan vara sjukt jobbiga när dom vill.
nästa helg blir det sista med Frosty (ponnyn), sorgligt men det finns inget val.
så då är Frida gullig och låter mig ha honom.

ser dessutom fram emot två veckors prao på tropikariumet i kolmården, grymt roligt ska det bli!
tror att jag också ska börja rida islandshäst gratis i någon/några dgar i veckan, ännu roligare!
livet äger just nu, och det är med både gläje och nöje jag byter ut två veckors skolarbete mot att arbeta med massor olika sorters djur, och såklart ridning!

ä l s k a r  l i v e t !

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: