bed of roses




hej!
har inte bloggat på ett litet tag, har haft fullt upp o inte orkat.
berättar lite om pållarna jag tagit hand om osv i veckan.
den översta är en islandshäst som heter Trausti, en riktigt gammal pålle.
Han är världens pussmaskin, älskar att pussas och bli pussad. otroligt söta gubbe <3

den nedersta skäcken är lilla damen Nös, som jag rider och ska fortsätta rida!
Underbaraste ponnyn, också isis.
En liten Sputnik i ridningen, otroligt bestämd eftersom hon är van att få som hon vill, men kämpar man med halvhalter, halter och drivningar släpper hon i nacken till slut.
blev så glad när jag fick henne att gå i form, dock kändes det i kroppen nästa dag :)
otroligt gullig att rida ut med, kan busa lite men annars supppersnäll.


vill också meddela att ett videoinlägg är på väg upp, och snart kommer jag även bomba bloggen med pics, eftersom jag var och fotade med Alexandra idag.
bara latmasken skickar bilderna snart!

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: