ok, the truth

okej, sanningen om mig.
typ tre eller två pers i skolan som känner mig på riktigt .
som liksom vet om alla mina sidor.
har många sidor, och i skolan visar jag alltid upp den där glada tjejen som skrattar 24/7.
jovisst de stämmer, jag är en glad och lycklig människa i grunden , har mina problem men det har alla - halå?
jag är ingen som viker ut mig sådär, typ böhöhöh hur dåligt jag mår.
visst man har sina dagar, men hjälper det om man delar hur jävla emo man är på fb? :P

SEN så blir jag så jävla irriterad på folk som ska påpeka hur jag ser ut.
aså det finns en anledning till att jag ser ut som jag gör?
för att jag vill så ut såhär, och jag älskar min stil.
gillar inte mitt utseende i grunden, men älskar min stil! annars skulle jag inte ha den? :P

jag vill ha taggar i läppen, vill inte ha nån jävla mes piercing.
vill ha förstora hoodies och färgglada skjortor, blont hår och jag vill sminka mej som jag gör.
och det hjälper inte om ni klagar, jag ska ha ljusrosa eller blå dipdye/slingor.

sorri aså, men jag har aldrig lyssnat på vad folk säger om mig sådär, så nej tyvärr.

fett me peace n love to ya!



Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: