shit va patetiskt

nu är praktiken slut.
fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuck
har haft då jävla kul, vill inte, vill inte byta ut mina söta små bebisar till en tråkig skolbänk -.-
jag ska tillbaka dit och praoa i nian, det bara är så.

dehär har jag fått göra:

*spola ren djungeln
* matat pincheér, marmosetter, leguaner, sköldpaddor , papegojor , mungosar, pilgiftsgrodor , kamelont , syrsor , skorpioner och spindlar, säkert fler.. ahah så vi säger såhär = jag har matat många djur!
* gosat med massa djur
* tvättat rutor/glas/terrarier
* fått vara med på massa guidningar
* gjort & förberett djurmat
* + massa mer.

har haft två otroliga veckor, lärt mig såå mycket.

red Nös idag också, en uteritt blev det!
hon släppte efter när jag blev envis och gick i fin form, sen fick hon springa ordentligt i galoppen.
ett jävla jobb att hålla in henne i tölten vill jag medge, mina armar är döda.

nu ska jag ta det lugnt.
sova snart, vetni hur trött jag är eller? hahah.
imorgon ska jag käka påskmiddag och sen MÅSTE jag fixa hårfärg, vill inte se ut som en cp.

hejdå!
bildbomb!




Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: