sorri sorri

.. för att jag inte bloggat!
hade inte tid igår.
red ju Frosty till sjön och träffade ronja & Frida där, som red på Ronjas hästar Stellan och Leffe.
Stellan ska flytta till Fridas stall när Frosty åkt.
Vill inte tänka på när min ponny ska åka, kommer gråta ihjäl mig!

när jag satt vid stranden så snodde Frosty mitt fina godisarmband också -.-
Han bara slet av det och käka upp, fan vilken ponny!
fast egentligen garvade jag sönder, det finns ingen ponny som frollebolle aså!

när jag kom hem träffade jag celina o elin.

idag har jag sovit ut, det var ändå dåligt väder så orkade inte åka till pållarna.
nu ska jag städa och sen träffa någon, kan inte sitta o göra ingenting en hel dag, funkar inte! xd

vetni? mamma sa att vi skulle gå på stan o köpa kläder åt mig 8d
så nåra av dom där kläderna i inlägget kommer kanske bli mina, fett nice!

har även planer på att färga mitt hår i någon annan blond nyans, typ askblont?
vi får helt enkelt se :)






tog även en galopp på vägen hem, finns inget härligare än att dundra fram på grusvägen i solskenet, Frosty blev jätteglad och gjorde sina glädjeskutt.
både en nöjd häst & ryttare återvände till stallet :)

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: