morsning

vaknade nästan nyss, har tagit en snabbdusch, satt upp håret och nördat bodylotion.
när jag vaknade kändes det som om en traktor hade kört över mig, aj i ryggen och benen!

men skönt ändå, då vet jag ju att jag håller igång :)

för er som inte vet tränar jag alltid varje dag, har ingen vilodag för det behövs inte tycker jag.
antingen är det ridning, annars i "gymmet" därnere eller springa / powerwalka i skogen, eftersom det är bättre terräng där än på en trottoar eller band.
så tränar man rätt många muskler :))

jag är ju en typisk inte-sova människa, så för att jag ska kunna sova måste jag ha ansträngt mig på dagen haha,
har svårt att sova både på natten och på morgonen..
pwehehe.

men för att byta ämne!
idag har jag inga planer alls, det var dåligt väder borta i fastebo så jag åkte inte till pojkarna.
det får bli imorgon, eller någon annan dag när det e gött väder.

jag ska småplocka lite hemma, sticka ut och springa sålänge det inte börjar regna och sen träffa någon på kvällen.
var längesen jag träffade vissa.

jag värmer en kebabrulle i ugnen nu, gött gött.
tror det är klar nu för de luktar bränt ;s


baii!


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: