tja!

vaknade nyss, omöjligt att sova med så mycket tankar!
vill inte vara oärlig mot er läsare, men kan faktiskt inte berätta vad som hände igår.
ska i alla fall på möte med soc, polis och skit och kanske domstolkorv.

men jag själv mår rätt okej, så va inte oroliga för mej!
tycker mer synd om mina föräldrar som har en dotter som jag.

men tycker ni inte behöver veta mer än dedär, för jag vet ju inte vilka som läser eller hur?
kommer nog bli rätt mycket uppdt dehär dagarna, då jag har mycket tankar och känslor som behöver få komma ut.

alltså kommer min blogg antagligen bli bombad med bilder ^^
ska försöka fota inom de närmsta dagarna också, har bara fula bilder just nu haha.

det är nu man inser hur mycket sina vänner betyder.
lätt att glömma det i vardagen annars.

kommer inte heller kunna åka till mina älskade ungar på länge.
det är nog det som är svårast, för dom är mitt allt.
är inte ledsen nu, men antar att det kommer när jag inser vilka broar jag bränt?

aja allt är mitt fel, kan inte skylla ifrån mig.

peace.




Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: