beslutsångest

1. har tagit ett svårt och hårt beslut.
nämligen att lägga mig snakebite åt sidan så länge, det gick verkligen inte med örhängena dom bara pluppa ut och irriterade hela tiden.
but dont worry, riktiga piercingar är beställda och bör anlända senast onsdag, och då ska jag nåla i mitt snakebite igen och göra det ordentligt den här gången!

2. ska färga mitt underhår eller slingor i lagoon blue färg, en helgrym färg.
ska bara bleka mitt hår en gång till innan jag tar i färgen.
hur tycker ni att jag ska ha?
slingor eller underhår?



så grymt coolt hår, dock lite extremt för min del ;)
men den där färgen ska jag ha på slingorna/underhåret.
vad tror ni skulle passa i mitt hår som ser ut ungefär såhär?
image description


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: