hellow

bara så ni vet suger statistiken, fast tror det är mitt fel haha.
har inte orkat länka eller blogga intressant de senaste dagarna, ska bättra mig!
fixat mig oså nu, ska dra till skolan.
vi lunch drar jag vidare för ska på förhör, alltid kul.
fast?
aja inget o göra åt skiten ändå så.

sen ska jag snacka med mamma om att jag vill klippa mig, ska faktiskt klippa av rätt mycket av håret eftersom det är slitet och skadad etc.
sen ska jag färga håret jätterött, och sluta säg att jag ska fortsätta ha blond!
vet ni hur jobbigt det är eller? :o
för de första hatar jag att ha samma hårfärg länge, för de andra måste jag färga typ två gånger i månaden (dyrt och sliter asmke osv)
för det tredje sliter de som fan och jag vill ha lite fint och långt hår ;)

men men, ha en härlig dag (:


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: