The truth





Jag kanske ser ut som om jag älskar mitt utseende, men sanningen är så annorlunda.
Jag går hela tiden runt och jämför mig med andra, fast jag vet att det inte är bra.
Har flera asfina vänner och det är så jävla jobbigt att bara gå runt och önska att man såg ut som dom.
Det är inte så att jag går runt och känner mig ful, men det är så mycket som jag vill ändra & bättra på, tror det är så för dom flesta?
Jag vill gå ner massa i vikt, det är nog det jobbigaste.
Är inte ett dugg nöjd över min kropp, fast jag rör på mig jätte mycket och tränar varje dag.
Jag brukar alltid ha luggen rätt mycket över ansiktet för att jag hatar att visa mitt ansikte till exempel och jag hatar att le för min tandställning.

Går inte runt och deppar över dehär, men rätt jobbigt med pressen som typ kommer automatiskt med att man blir tonåring?
Bara skönt att skriva av sig ibland.

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: