weekend

tjo!
kom för några timmar sen hem från allt, rätt skönt!
lördagen börjades med en uteritt i solskenet, haha det första jag gör när jag blivit frisk från hjärnskakningen är att åka tillbaka till bebisen och hoppa upp igen? ;)
han var busig som få, och så jävla pigg! Men det gillar jag :D
en repgrimma är även köpt till Thule så det är vad han kommer ridas i framåtöver.

Sen sov jag ju hos Frida, och på kvällen tog vi en barbacka skrittur i solnedgången, fyfan va härligt!
sen gick vi in o spela nåt läskigt spel sen sov vi :sss

sen idag tog vi en morgonritt och jobbade lite smått på fältet , med båda hästarna.
sen hade vi galopptävling och jag vann en gång på lilla fältet, men andra gången på det stora fältet hade inte jag och fettot någon större chans :(

sen åkte vi och tittade på ett arabsto utanför lkpg, Danza hette hon och var jätte söt.


video är påväg upp men här är lite förhandsgranskning ;)


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: