japp

okej i går skulle Frida och jag rida ut, vilket slutade med att vi red vilse och varken hade stig eller någon aning om vart vi var.
Verkligen träning för hästarna att lyfta  hovarna oså, även om Frosty snubblade fram ;p
när vi slutligen hittat ut blev det massa galopp, hästarna som var så pigga!
och Frosty busade inte lite ^^

idag så åkte jag själv till stallet och pysslade om killarna, borstade Frosty noggrant och red sedan emot sjön för att träffa Frida, Ronja & Leffe & Lilleman.
Frosty var riktigt slut idag, men någon galopp blev det.

På vägen hem bytte jag och Frida så jag fick rida Lilleman tills vi skulle skiljas, han var föör gullig.
Russ aså, haha <3

NUUU är jag hemma, ska duscha osv göra mig redo för skolan imorrn.
ciao!


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: