weho!



Idag har varit den bästa dagen på väldigt länge!
dagen hos pojkarna började med att bygga ut hagen och sätta upp snören i  duggregnet, jobbigt och inte så kul – men vad gör man inte för sina små prinsar?

Sen red Frida och jag ut på långritt mot sjön, jag red Frosty och hon Thule dårå.
Frosty var så jävla busig idag, sparkade bakut, bockade och försökte dra ner huvudet och sticka.
Dock är ju jag van vid busbögen så brydde mig inte så mycket.

Det blev många galoppsträckor och Frosty och jag blev som barn igen , helt galoppkära båda två!
Vi red till sjön och dissade sadlarna och ridstövlarna, eftersom det då hade slutat regna och blivit rätt varmt igen.
Sen drog vi vidare till sandstranden och där försökte jag få i Frosty, Thule hade ju hoppat i redan vid sjön haha.
Fick stå och fjäska ett bra tag för att Frosty skulle gå i, när han väl var i så tyckte han det var jättekul att plaska runt lillprinsen <3

På hemvägarna blev det en jävla snabb galopp hem till stallet, love love love.

Älskar mina skitungar!

 

nu ska jag duscha och chilla ner lite, uppgång tidigt imorgon!


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: