tjenispenis osv

hej alla söta läsare :) idag har jag knappt gjort någonting. låg i sängen till ett, lyssnade bara på musik, tänkte och spelade. sen gick jag upp, städade och plockade lite i rummet. sen var jag faktiskt duktig och lagade mat till hela familjen, köttfärssås med spaghetti, har faktiskt aldrig lagat mat till alla förut så det var faktiskt väldigt duktigt av mig :) nu ska jag ladda ner musik, träna och sen se på filmen 11-11-11 som jag inte hunnit se än... haha duktig chey, ska även fixa nån mer skräckfilm men vet inte vilken än. förut kollade jag bland mina Norf grejer också, hittade faktiskt en jättesöt grimma och ett rätt fint grimskaft som jag nog ska ta med mig till Thule i helgen.
Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: