livet leker

mitt liv är såhääär bra.
så bra som det var idag, så vill jag leva resten av livet.
umgås med djur, djur och ännu fler djur.
andra praktikdagen och jag vill aldrig lämna stället!
har också fått en helt ny syn på skorpioner, som jag trodde var aggressiva djur, fast dom är jättecoola och snälla.
sen har jag också fått en ny kärlek i mitt liv, islandshästen Nös.
finaste stoet on earth!
följde ju med min faster Carro till hennes häst, och jag fick rida Nös då, och kommer få göra det på torsdag igen osv.
galopptävling på vägen i solsken är något jag längtat efter, rätt skönare än Thule som bara springer utan stopp ;)

Nös är den sötaste hästen jag någonsin sett, utan tvekan!
Världens puttinuttigaste, och så snäll töltmaskin ;)

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: